Coca cola cup/ Fair play cup eller nåt

i fotboll

vem vinner ?

JO SJÄLVKLART VI! BARA FÖR ATT VI ÄR BÄÄÄST! (L)

jagälskarer6B :)

KOLLA BOLLEN TA KONTROLLEN GÖR ETT MÅL SKRIK ETT VRÅL KOLLA OCH SE VI ÄR 6B !

KOLLA  HÄR SE OCH LÄR LYSSNA OCH SE HÄR ÄR 6B !
baraförattjagkompådomsjälv... (a)'

 vi är gryyyymast på fotboll !(L)

Första Matchen:
7-1 till oss :D
Andra matchen:
11-0 till oss :D


förersominteharkollpålägetallså! :)

SJÄLV ÄR JAG SÄÄÄMST -.-
 självärjagsämst
själv-är-jag-sämst
Själv är jag SÄMST !
SjÄlV äR jAg SäMsT ..


bara så attt ni fattar , för er som itne fattade ? :D

najs huh?
aja , nu kör vi gärnet på nästa match ! (L)
sågårdetbra och vi vinner ?
eller inte , men endå ..vi är endåå BÄST!

kram på 6B
2010-03-03 @ 15:26:19 Allt som händer i mitt liv Permalink


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Msn/Mail ( Visas bara för mig ): (publiceras ej)

Har du blogg eller en annan hemsida du vill att jag ska titta ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0